Snabb och smidig registrering av ärenden.
I Y.A.O är hanteringen av objektärenden optimerad för att vara så snabb och smidig som möjligt, utan att behöva fylla i onödiga uppgifter. Du kan enkelt skapa ett nytt ärende kopplat till ett objekt och specificera ärendetyp och händelse. Systemet erbjuder fält för att fylla i information från både service- och försäkringsbolag, vilket gör det lätt att hålla reda på vart i processen ett ärende befinner sig. Dessutom kan ni få en bra översikt över aktiva ärenden och statistik på avslutade ärenden.
Följ upp ärenden med tydlig statusinformation.
Ni kan enkelt ange status för varje ärende, såsom om det har skickats iväg för reparation eller om ni väntar på kostnadsförslag från försäkringsbolaget. När ni listar ärenden får ni en tydlig bild över alla aktiva ärenden och deras status. Med dropdown-menyer kan ni enkelt uppdatera informationen, vilket gör det enkelt att hålla koll på vilka objekt som är i omlopp och vilka som fortfarande är kvar att åtgärda.
Håll användarna informerade och underlätta kommunikationen.
Om användarna har tillåtelse att logga in i Y.A.O kan ni enkelt skicka meddelanden direkt i systemet. Dessutom kan ni snabbt och smidigt skicka ut SMS och e-post till användarna när objekten har återlämnats från reparation eller när nya objekt har levererats. Blanketter, såsom polisanmälningar, kan även skrivas ut direkt från Y.A.O för att förenkla dokumentationen. För att ytterligare effektivisera processen har vi även lagt in funktioner för snabb in- och utcheckning när servicetekniker hämtar upp objekt.